JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 28 juni 2010 19:22

Haha, hemsk bild asså.. Verkligen, men men, w/e.

Fint ju, å ta hand om sej själv ibland=)

  

=)

Av Johanna Rudolfsson - 28 juni 2010 16:03

Hejsan=)

Mår ni bra i solen? Lr ni kanske jobbar allihopa? Isåf säger jag haha^^

Visseligen har jag m jobbat idag så, buhu:(

Men nu är jag hemma iaf, så tänkte ut å promenera en sväng innan maten.

 

  

Minimalt me kläder för å få fin bränna.

Synd jag inte kan gå naken^^

  

Jag har aldrig sagt att jag är snygg utan smink, men skitsamma, bor ju faktiskt i Svängsta..


Av Johanna Rudolfsson - 27 juni 2010 21:14

Om en stund kör jag te Karlskrona.. Jobba 6-14 imån, fullt hotell, räknar me en stressig morron å att jag inte hinner bli klar te klockan 2 på långa vägar haha. Men hoppas kan man ju alltid=)

Blir säkert kul!

 

Ville bara skriva hejdå nu innan jag försvinner=)

Får se om jag kommer hem innan onsdag. Kommer ju nämligen inte ha ett rum, utan får sova i förådet. Så kanske åker hem nån dag för å ha nått bättre å göra än å sitta där å glo. Kan ju hoppas nån söt liten människa vill åka å bada me mej i k.-krona kanske^^

 

Vi hörs senare ikväll lr imån!

 

Puss<3

Av Johanna Rudolfsson - 27 juni 2010 19:30

Top model 13-vinnaren Nicole. Söt som socker!

    

Av Johanna Rudolfsson - 27 juni 2010 14:13

Glömde som vanligt kameran hemma på midsommar haha, men snodde lite bilder från Sandras fejja, hoppas de är lugnt^^

 

              

Av Johanna Rudolfsson - 27 juni 2010 11:22

Lr mja, goddag kanske jag borde säg?

Vaknade kvart i fem i morse typ haha. Dock lyckades jag somna om igen=) Tur de ju!

 

Har vatt hemma hos mamma & pappa å fikat, sen har jag betalat mina första räkningar Oo

Med pappas hjälp ofc, men ändå lixom, hur coolt är inte de då? Haha:)

 

Ne nu blir de nog ut å promenera en sväng=) Hörs senare små babes!

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 26 juni 2010 19:53

Så längesen jag uppdaterade nu haha. Men men, har vatt full fart sen i torsdags ju. Va i hässleholm då som sagt, dricka, å trevligt sällskap å musik å såntdär, mkt trevligt:)

Sen igår va de ju midsommar, så då åkte jag ju iväg me lite vänner:)

Helt otroligt rolig kväll, å jag höll mej faktiskt rätt städad, förvånasvärt nog, så stolt är jag:)

Nakenbad ble de me, lr ja, nästan haha. Aja, roligt va de iaf, å jag vill tacka alla som va där:)

 

Idag har jag vatt å solat å ätit me muskelmannen, har ju vatt skitskönt väder idag så!

 

Va har ni hittat på hela dan då? Hatt en bra midsommar?:)

Tell me!

Av Johanna Rudolfsson - 24 juni 2010 20:02

Nu åker jag te hässleholm för kvällen. Ni får ha de så underbart:)

        

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards