JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 23 juni 2010 07:31

Fyfan va tidigt jag är uppe =S Jävla tandläkare!

 

Måste iaf rusa nu så jag hinner dit i tid=)

 

Dagens Johanna har jag iaf hunnit me, å inga elaka komentarer nu, jag är trött å har inte druckit kaffe, å då blir man inte snygg på bild!

    


Av Johanna Rudolfsson - 22 juni 2010 23:29

Gokväll alla=)

Hemma i Svängsta nu, skönt! Men bara för å gå te tandläkarn imån, sen bär de av te k-krona å jobb igen. Men bara imån å torsdag kvar, sen LEDIG  

 

Har jag berättat att jag fått tänder?^^

4 stycken preliminära! Wiho=P

Har liiiite svårt å äta för tillfället, men jag vänjer mej snart! Dom är ju nämligen lite högre än resten av mina tänder, så mitt bett ska höjas.

 

  


Lite skit jag köpte i lördes=)

Skorna-Din sko 89:-, har kostat 599:- ;)

Trosor-Cubus

Ansiktsmasker-Hm

Blommor-Hm

 

Sen köpte jag som sagt lite saker te Jennie me, men de kan jag ju inte visa precis haha  

Av Johanna Rudolfsson - 20 juni 2010 17:57

Skrev inte mer igår sen ju.. Men datan krabbade som tusan här, som den gör med jämna mellanrum hehe=)

Men nu är jag här iaf med en snabb uppdatering. Tyar inte skriva världens längsta å mest allvarliga inlägg här när jag är på jobbet eftersom datan är seg som helvet.

Men tar de när jag kommer hem ist!=)

 

Imån jobbar jag kväll, 14-22, å de blir min första kvällmed tänder! Tjoohoo! Helt otroligt! Skulle dock inte förvåna mej om tannläkarn blir sjuk hahaha, min vanliga tur lixom!

 

Btw, vet ni? Idag såg jag typ världens störstra skalbagge lr nått haha. Den satt på reen soptunna där jag skulle slänga mitt kontoutdrag, den va skitstor verkligen. Hade jag vågat gå nära när jag visste den satt där hade jag tatt en bild=P

 

 

Ne, nu ska jag upp på rummet igen=)

 

Ha en forstatt trevlig kväll, så hötrs vi senare lr imån:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 19 juni 2010 16:11

Hej älsklingsläsare:)

Står här på jobbet otroligt sega gästdator... Funderar fan nästan på å konka me den bärbara datan hemmifrån nästa gång, de lär va fan så mö bättre haha=)

 

Har precis kommit in från lite shopping, hann ju sluta redan klockan 2 idag, så jävla skönt!

Köpte ett par saker te Jennie i födelsedagspresent, inget märkvärdigt, men nu har hon fått för nårra hundralappar iaf hehe=)

 

Sen köpte jag naturligtvis lite skit te mej själv me, de måste man ju få unna sej;)

Ett par skor på din sko för 89 spänn, otroligt billigt haha=) Å dom har jag kikat på innan, men då kostade dom 399 lr 499, inte så farligt dyrt de heller ju, men 89 är liiiite bättre tycker jag allt^^

Sen köpte jag hårspännen me blommor som jag ska ha i håret på bröllopet, å ansiktsmasker å ett par trosor te mej=)

Kan visa bilder när jag kommer hem på tisdag!

 

Fan, måste skriva te Jennie å kolla om hon ska hem under dagen lr morrondagen, för hon behöver maila mina jobbtimmar te mej, lr så skriver jag bara om allt ihopa, de går ju de me, men blir fan så mö jobbigare haha;D

 

Aja, lovar å uppdatera mer lite senare!

 

Ha de underbart i det fina vädret sålänge!

 

Pusspuss

Av Johanna Rudolfsson - 17 juni 2010 22:00

En eller ett par sånna blommor ska jag bannemej köpa på HM när jag inte jobbar. Ska ha å sätta i håret te bröllopet=)

Sött va?

It it, and you know it  

 

Måste även införskaffa lite brunt löshår, å denna gången får de bli redit hår, så jag kan färga de som jag vill å locka de osv! Sweet as hell!

Men blir nog att köpa på tradera, blir billigast så!

Så ska be Emma hjälpa mej klicka hem=D

Jag litar nämligen inte på sånt, å inte på mej själv å att jag gör rätt heller, haha!

  

Av Johanna Rudolfsson - 17 juni 2010 21:36

Fick sms igår, lr får ganska mkt sms om dagarna, haha, men igår fick jag en rolig historia av et nummer jag inte visste vems de va.

Kollade på nätet, men finns ingen som hade de numret, alltså hemligt..

Hmpf, så skickar å frågar vem de är, men får inget svar.

Å så nu, nyss, fick jag ett sms te av den personen, ännu en rolig historia, så lite mystiskt sådär haha.

 

Vrf inte svara när jag frågar vem de är lixom?

Aja, får väl vänta å hoppas på svar=)

Av Johanna Rudolfsson - 17 juni 2010 18:14

Gokväll:)

Vilken underbar dag de har vatt idag, inte sant?

 

Solat, tandläkarn, solat, grillat, gått, solat å nu sitter jag här:)

Tandläkarn tyckte jag hade fina tänder, så behövde inte göra massa onödiga saker! Skönt! Dock kostade undersökningen 610:-, men aja, haha.

Har fått ett mail idag om rea på din sko å sådär, å jag har ju clubkort där, så ska ta me mej de å shoppa lite i helgen hoppas jag=)

Älskar skor<3

Kommer bli fantastiskt haha  

 

Va har ni gjort idag darlings?:)

 

 


Av Johanna Rudolfsson - 17 juni 2010 12:38

Ligger på balkongen å steker idag igen, härligt är de=)

Så drf kommer de säkert bli lite fattig uppdatering idag, men lite får ni å läsa iaf, så va glada;)



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards