JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 8 juni 2010 18:04

Lovely music<3

Av Johanna Rudolfsson - 8 juni 2010 16:04

  

Vilket gillar ni bäst?

Före eller efter-bilden?

 

Personligen tycker jag hon är snyggare efter, men de är väl för att man är lite utseendefixerad.

Dock är hon ju snygg innan me, men aa:)

 

Va tycker Du? 

Av Johanna Rudolfsson - 7 juni 2010 22:09

Finns de nån som inte tycker Megan Fox är snygg?

Isåf vill jag veta vilka dom är Oo

 

    

Av Johanna Rudolfsson - 7 juni 2010 16:02

Lr har vatt hemma en stund egentligen, men bara iunte tyat skriva:)

Har iaf fixat internetbank, lr va de nu kan heta?:P Å vatt på systemet för första gången(då jag har handlat) på systemet har man ju vatt, men aldrig kunnat handla innan, m,en nu kan jag de;)

Coolt va de haha^^



Av Johanna Rudolfsson - 7 juni 2010 09:12

Morning darlings=)

 

Sovit gott? Hoppas jag verkligen^^

Jag hade ställt klockan på 9 idag, men hör å häpna, jag vaknade ve 8!? På min lediga dag?!!! Helt otroligtOo

Men rätt skönt å komma upp i tid, å ännu skönare att jag vaknade av mej själv, för lets face it, de finns inget värre än att vakna av en klocka, att nån ringer lr att nån väcker en hehe. Tycker inte ni oxå då?

 

Ve 10 i 10 kommer Jennie å hämtar mej, sen kör vi hem te pappa å dricker lite kaffe.

Efter de blir de stan me pappa för att gå te banken å öppna ett nytt konto te mej, sen systemet =)

Måste ju ha lite dricka te helgen. Dock vet jag inte va jag ska ha, men de löser sej.

Men måste ju ha nått smart, för man får ju inte ta in egen dricka i öltält lr va man ska kalla de. Så njae, behöver nått som inte känns skitjobbigt å kasta de sista av om man skulle behöva. Kanske en dunk vin? Då kan man ju hälla över de i små läskflaskor. Aah, vi får se, nu blev jag osäker=P

 

Sen hade jag ju hoppats på grannt väder idag så jag kunde badat! Men inte då, de regnat ju inte lr så, men solen steker inte heller=(

Gör den de hos er? Isåf, fyfan för er;)

 

Nae, logga in på fejjan nu å mata katterna haha!

 

Ha en underbar dag så hörs vi när jag är hemma från stan=)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 6 juni 2010 21:29

           

Av Johanna Rudolfsson - 6 juni 2010 19:48

Rubriken säger väl allt?;)

Vilken av dessa 2 scrubs-stjärnor skulle DU hellst krypa ner mellan lakanen med?

Välj, tjej som kille=)


  

Judy Reyes

 

Eller...

 

  

 

Sara Chalke

 

It's all up to you!

Av Johanna Rudolfsson - 4 juni 2010 21:00

Wow, helt otroligt! Äntligen har jag lyckats hitta liiiiiiiiite, pyttelite äckning på mobilen, så kan iaf skicka sms nu hahaXD

Så jävla gott^^

 

Ska kolla lite tv nu innan jag kör te karlskrona, jobbar lörda å sönda, sen ledig månda å tisdag. Kommer ju bli lite mindre jobb nu när en av de andra kommit tebax, men sen när nån går på semester så blir de ju mer igen, så får väl hålla ut:)

Visst, skönt å va ledig, men alltid skönt å jobba me så de kommer in money på korter=)

 

Ne, lite tv nu som sagt, sen blir de en biltur te karlskrona!

 

Hörs imån :)

Ha en fin kväll, va ni nu än ska göra;D

Puss

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards