JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 17 juni 2010 09:03

Ni är väl uppe va? Fint väder ute idag oxå:)

 

Nu blir de fika hemma hos mamma & pappa!

 

 

Av Johanna Rudolfsson - 16 juni 2010 22:10

.. Att äta lite gosaker framför tvn  

  

Föresten, såg ni Grey's anatomy ikväll?

Otroligt spännande va de iaf=)

Va de säsongsavslutning tro? Nån som vet? Tell me!

Bad

Av Johanna Rudolfsson - 16 juni 2010 17:55

Nu drar jag å badar me David i hemsjö:) Feel free to come!

 

Hörs när jag är tbx babes  

Av Johanna Rudolfsson - 16 juni 2010 15:13

Inget sitter finare i sommarvärmen än lite negerdunk;)

 

           

Av Johanna Rudolfsson - 16 juni 2010 14:29

Sitter å dricker lite kaffe, tar en paus från solen=)

Dock tycker jag jag legat ute i flera timmar, men får fan ingen färg känns de som:S

Blir så jävla sur!

Hur länga ska man behöva ligga för å bli brun å grann?

 

Aja, får väl gå ut å gå en runda efter kaffepausen, då är man ju oxå i solen, så kan hoppas man drar i sej lite uv-strålar då haha   

 

Dagens fråga:

Har ni sol hos er oxå?

 

  

<3

Av Johanna Rudolfsson - 16 juni 2010 10:54

Nu blir de solning allihopa! För er som inte kan leva utan mej, så finns jag på telefonen=)

 

Tjarå!

 

  

Snygging!<3

SOL

Av Johanna Rudolfsson - 16 juni 2010 09:49

Sol ute! Så nu blir de fika hos mamma & pappa  

Hörs sen!

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 15 juni 2010 23:29

Kom hem från jobbet för en stund sen, har hunnit äta å allt sånt skit man ska göra:)

 

Tyar inte direkt uppdatera så bra just ikväll för jag är treött som en cp-katt, får berätta om lägenheten å allt som hänt dom här senaste dagarna imån=) Lr senare kanske, när jag hunnit vila lite Haha!



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards