JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 13 juni 2010 22:00

Wiho har skaffat ett konto på Videofy.me Äntligen haha, så nu kan jag snart göra videoinlägg oxå! Härligt va?  

 

Får väl se hur de går, känner mej nämligen asdum när jag sitter å snackar framför kameran^^

Men men, ska testa nån gång iaf, så ni får glo på mej, as you like;)

Nae, skämt o sido=)

 

Btw, kanske inte beskriva hur mkt jag längtar te midsommar! Gör inte ni oxå de?  

 

  

Johanna-Soon at a computer near you!

Av Johanna Rudolfsson - 13 juni 2010 20:30

Gokväll!

Gud vilken seg da detta har vatt! Tvättat, ätit, tittat tv, lyssnat musik, ätit, suttit ve datan, ätit haha

Fattar inte att jag kan va så jävla hungrig jämt!? Otroligt!!

 

Imån är de måndag igen, dax för jobb. Rätt härligt, för har man inget å göra när man är ledig, är de inte ens kul å va ledig haha.

Hoppas de finns rum åt mej imån kväll, isåf stannar jag där å passar på å träffa en där borta, Spännande va?

 

Om en halvtimme är de dax för film! Hairspray, har ni sett den? Isåf, är den bra?

 

Hörs sen!

Kisses  

 

 

 

  





Av Johanna Rudolfsson - 13 juni 2010 16:08

Vem skulle du helst ligga me, Beyonce lr hennes syster Solange?

Tjej som kille, VÄLJ!

 

Jag väljer Beyonce;)

 

    

Av Johanna Rudolfsson - 13 juni 2010 11:16

Hejhej:)

Bakis idag lr?;)

I'm not! Skönt som fan, visst jag kan inte skryta me att huet hänger me som de ska, men mår inte dåligt så:)

 

Kul kväll igår, synd bara de inte va sådär jävla mkt folk där.. Men men, de blir ju va man gör att te:D

Dansade me en gubbe, å han kunde ju verkligen dedär så han blev nog sur på mej för att jag va tvungen å säga "lång, lång, kort, kort" hela tiden fäör att kunna dansa rätt XD

Men när han väl lärt mej grunderna gick de rätt bra, pappa å jag dansade skitbra sista dansen haha=)

De vill jag göra om, fast me mer folk;)

 

Men, en trevlig kväll iaf=)

 

Va gjorde ni igår?

Av Johanna Rudolfsson - 12 juni 2010 19:32

Ikväll blir de sprit å wizex! Wiho;) Va ska ni göra ikväll små lovers?:)

Av Johanna Rudolfsson - 12 juni 2010 17:46

I turn myself on;)

 

                           

Av Johanna Rudolfsson - 12 juni 2010 10:42

Johannas största favorit just nu<3

Av Johanna Rudolfsson - 12 juni 2010 10:42

Johannas största favorit just nu<3

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards