JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 10 augusti 2010 16:32

Igår gick jag till ICA för att handla lite mat. Och väl i kassan blev jag otroligt irriterad. Det är inte så att jag inte varit med om de förr, men kom att tänka på de när jag väl sto där.

I kassor där man, om man betalar med mynt, ska stoppa i dom själv, få tebax pengar i en jävla kopp å ta sitt kvitto själv.

Inte för att jag är den som är lat, men tycker bara de är så jäkla irriterande! Va hände me servicen?

Tycker de är lite sådär småtöntit. Fattar inte poängen lixom, sen när blev det jobbigt att ge tbx lite småpengar rak i handen på folk och fråga om de vill ha kvitto?

Hmm, ne jag förstår inte. Kanske är lite efter sådär, men tycker de gamla hederliga sättet va perfekt.

De är som om folk inte skulle komma in på hotellrum utan att betala i en automat på rumsdörren. Lr betala pengar i en automat som sedan spottar ut en fralla å lite äggröra på en bricka.

Herregud haha.

 

Ne, ska inte gå te ICA i k-krona mer, stör mej bara nått så otroligt mkt.

Men visst, de är väl bara för å göra de så enkelt som möjligt för den som sitter i kassan. Men iaf.. Va tycker Du? Är servis ute?

Av Johanna Rudolfsson - 10 augusti 2010 15:42

Oh! Hemma i Svängsta:)

2 dagars ledighet väntar nu, så jävla värd de är jag haha:D

Sletit som ett djur i 8 dar i streck, så nu känner man hur tröttheten börjar ta vid. Säkert bara för man slappnar av för en gångs skull.

 

Ska väl snart duscha av mej, fixa mej å sen bort på kalas hos mamma å pappa. John fyller ju år idag, så grattis John:)

Dax å börja övningsköra nu!

 

Jag uppdaterar mer sen, måste slabba av mej;D

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards