JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 1 augusti 2010 20:07

Hemma från kalajset nu.. Är så jäkla trött asså, vrf kan man inte bara va pigg jämt? Hade vatt så skönt!

Men men, kommer nog sova gott inatt iaf:)

 

Har egentligen inte så jävla mkt inspiration te å skriva just nu, så vet uinte vrf jag gör att. Men denär jag:P

 

Imån måste jag köra in te stan å fixa lite skit, nån som vill me?:)


Av Johanna Rudolfsson - 1 augusti 2010 15:09

Hej! Söndag.. Usch, vill inte börja jobba på tisdag haha. Första lediga dagen å jag klagar redan på att jag snart ska jobba igen^^

 

Slappat hela dan, plockat undan lite me, å nu sitter jag å kollar recept:)

Funderar på å laga mat hemma imån. Får se om jag känner för att imån dock, haha de kan ingen garantera:)

 

Om ett par timmar är de kalas, å sen kommer muskel:)

Kommer säkert blir en trevlig kväll. Har lovat honom att vi ska fiska, usch, vrf lovar jag sånt haha:P

Men men, ibland får man göra sånt som andra gillar me ju:)

 

Nu ska jag fortsätta kika på mat;D

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards