JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 2 augusti 2010 22:44

De känns aldrig roligt när folk säger fel saker. Men å andra sidan, hur ska folk veta va man vill att dom ska säga?

Känns inte som man borde lyssna på nån, lita på nån, visa sej sårbar.

 

Mitt viktigaste råd till mej själv och alla andra; Va kall, va otroligt kall tills du hittar någon som avgudar dej i vilket fall.

Dejta massa, tills den andra sger stopp. För sålänge dom inte säger nått så bryr dom sej inte. Så enkelt är de.

 

Ska börja följa mina egna råd, för dom är otroligt bra!

Ibland är de tur jag jobbar så mkt, så slipper jag tänka på alla äckliga människor:)


Av Johanna Rudolfsson - 2 augusti 2010 20:37

Strax blir de Danska Hollywoodfruar.. Usch, märks att jag är uttråkad:S

 

Men vad ska jag annars göra lixom?

Har redan gått flera rundor, vatt hos mamma å pappa, ritat, suttit här.

Man klagar på att man jobbar för mkt, men ändå klagar man på att man inte har nått å göra när man är ledig. Javisst, jag är solskenet själv. Inte haha.

Får väl slänga ihop nått å äta sen me. Börjar bli lite småhungrig faktiskt.

Tjockis.

  

Av Johanna Rudolfsson - 2 augusti 2010 18:46

Färga håret s¨här mörkt?

Är apsnyggt, men tror jag kommer se dum ut i att.. Men skulle så gärna vilja testa!

  


Av Johanna Rudolfsson - 2 augusti 2010 13:32

Herregud säger jag bara.

Igår pratade vi lite om sex and the city 2 på kalaset.

Muskel skriver å säger att han har den med sej å undrar om jag vill se den. -Självklart.

 

Han kommer hit, min dvd kan inte läsa skivjävlen?! =S

Jahapp, blir förbannad, tar skivan te mamma å¨pappa, där den naturligtvis funkar, MEN ljudet på just den filmen funkar ej. Dom andr4a två filmerna på samma skiva har ljud, men inte den jag vill se! Jippie, stavas de me I lr Y lr..?! Haha.

Blir ännu mer förbannad å kör hem, hämtar pengar å kör ner te statoil för å se om den finns där. Hittar den iunte, så tänkte fråga hon i kassan, för dom lä'r ju ha lite koll på va dom får in för filmer osv. Men nedå, då är de ett fruntimmer å en liten tjej före i kön, å först ska denna lilla tjejen betala sin glass å de tar två tusen år för henne å få fram 13:-, sen när de är hennes mammas tur så ska hon hyra släp, å då vet inte hon i kassan om de redan är uthyrt så hon ska kolla en massa å de tog miljarder år oxå så jag sket i att å gick.

Snacka om att jag inte ska se den filmen haha.

 

Så nu är jag arg som ett bi:P

Av Johanna Rudolfsson - 2 augusti 2010 10:29

Hello babes:)

 

Sovit gott? De har iaf jag:)

Vatt hemma hos mamma å pappa å fikat, å nu kollar jag våra bästa år.

Va som händer annars idag vet jag inte, för stan lär de inte bli eftersom de inte är speciellt grannt väder:(

Ska iaf hem te mamma å pappa sen igen å kolla på Sex and the city 2, som muskelmannen va så snäll å hade me sej hit igår, men naturligtvis så funkade inte dvdn här. Men testade den hos mamma å där funkade den, så ska se den där sen idag har jag bestämt:)

 

Annars idag tänkte jag ha lite "egen-tid" å fixa ansiktsmask osv. Ytterst mysigt:)

 

Va ska ni göra idag?

  

Va hände me sommaren?

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards