JohannaRudolfsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 13 augusti 2010 17:20

God eftermiddag på er alla!

 

Jobbat idag, sen nu är jag hemma, har vatt ett tag å har hur tråkit som helst, men de ärde värt bara för å va hemma:P

Men imån bär de av igen. Dock börjar man ju lite senare när de är helg,m så de är nice:)

 

Nu blir de lite egentid, bad, ansiktsmask osv.

 

Hörs sen:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 12 augusti 2010 20:33

Vatt hos Sandra och pratat om resan vi ska göra i höst.

Kom iaf fram te var vi ska åka nånstans, helt otroligt, trodde vi skulle va totalt oense om allt haha. Men sen va vci inte så mpånga där som behövde komma överrens så, eftersom alla inte kom. Så ska dom me oss så får dom rätt åka te Magaluf. För de är dit vi ska, like it or not!

 

Magaluf it is!

 

 

    

Av Johanna Rudolfsson - 12 augusti 2010 15:28

Nu har hela denna dan me snart gått.. =S

Jennie har vatt här ett tag, drukoit lite kaffe, gått en sväng å nu har vi vatt å ätit precis.

Känns knappt som att Jennie bor här längre. Lr asså, hon är ju aldrig här, men ändå har hon sina saker kvar å kläder osv.

Så de kändes nästan lite lustigt å ha henne här, för nu är man ju så van ve att va hemma själv (när jag väl är hemma å inte på jobbet)

 

Om 2,5h så ska vi hem te Sandra p börja planera lite för resan, som var vi ska åka tex. Många viljor, men bara ett ställe kan bli valt:P

 

Vi hörs snart

Av Johanna Rudolfsson - 12 augusti 2010 11:11

Nu när Våra bästa år är slut är de dax för lite motion. Måste bränna lite fett:)

 

Vi hörs efter!

 

    


Av Johanna Rudolfsson - 11 augusti 2010 23:44

Jag hatar, verkligen hatar korsord. Ändå kan jag inte låta bli att försöka lösa dom som finns i slutet på veckorevyn osv.. Fattar inte vrf, eftersom jag bara känner mej så otroligt dum när jag försöker. Dock har jag ett framför mej nu som jag nästan löst. Men de som är kvar å lösa är nått jag absolut inte har en aning om va de ska va. Gud, jag är verkligen inte allmänbildad å smart haha.

 

Jaja.. Har vatt en härlig ledig dag idag, ledig imån me, sen jobb hela helgen. Gud, stackars mej:P Men snart är de ledighet som gäller en vecka mohaha:D Sweet!

Å då är de ju ullared som gäller, ännu mer sweet:)

 

Längtar!

 

Nu  -  Scrubs

Av Johanna Rudolfsson - 11 augusti 2010 19:45

Nya bilder från bröllopet finns på facebook, kolla in:)

:)

Av Johanna Rudolfsson - 11 augusti 2010 13:57

Näst intill klar me köket, å har börjat i mitt rum/vardagsrummet.

Ska strax ner å börja tvätta, å sen handla lite småskit. Å sen blir de på att igen.

Så snart ska de väl änbdå va fint å rent här inne^^

Kanske får kaffesällskap ikväll oxå, så då är de ju bra om de är rent haha:D

 

Snart dax å börja plocka bland allt småskit i byrån osv, innan flytten menar jag. Visst de är nån/nårra månader lr så kvar, men lika bra å börja lite smått. Så underlättar de ju när de väl är dax.

 

Nahe, nu är klockan 2, dax för tvätt!

 

Hörs strax:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 11 augusti 2010 11:48

Morrn, morrn!

Lr ja, har sovit ut, men vatt vaken runt en timme. Så jävla gott:)

 

Nu har jag precis vatt å hälsat på mamma å Wilma.

Å nu är de dax å höja volymen på sterion å köra igång me städet innan de är dax för tvätt. Så idag blir jag en redi hemmafru;D

 

Btw, har fått hem kameran, äntligen, otroligt skönt:)

Bilder kommer idag!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards