JohannaRudolfsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 29 augusti 2010 14:24

Nu pinnar jag bort te farsgubben för mat! Hungrig som satan!

 

Hur ska de gå när jag flyttar 7 mil iväg? Kan ju knappast äta hos mamma & pappa då haha, lr kan jag?  

 

BBLB!

Av Johanna Rudolfsson - 29 augusti 2010 13:49

Musik..

 

           

Av Johanna Rudolfsson - 29 augusti 2010 11:13

Söndag, helgen är pasé..

 

Tättdag idag, en lugn å skön slappedag, med tid för mej själv:)

Bara mysa här hemma i mina slapp-kläder och förbereda mej inför imån^^ Då blir de en liten road trip! Fun.

 

Känner mej otroligt ofräsh, så kanske dax för en dusch? -Mjo, så får de bannemej bli!

 

  



Av Johanna Rudolfsson - 28 augusti 2010 23:44

Nån som känner sej sugen på å göra en liten blogg-header te mej?

Behöver uppdatera mej känns de som, men jag suger verkligen på att..

 

Help me please?  

 

  

Jag menar... Kolla bara?!

Av Johanna Rudolfsson - 28 augusti 2010 21:22

       

 

 

 

 

 

 

 

   

 

           

     

  

Av Johanna Rudolfsson - 28 augusti 2010 18:42

Ja herregud..

Vilken kväll^^

 

De började med jobb 14-21:30, sen kom Sandra och ännu lite senare kom Lina och vi kunde börja fixa oss.

 

Ett tag senare kom vi äntligen te Anna, och festen kunde börja.

Å dom fyllde på glasen hela jävla tiden, haha, Annas mamma hade tatt me sej alkohol från Polen, då de är billigare där. Å jädrar va de slank ner fint:)

 

Efter många om och men, vet inte va klockan kan ha vatt? Över 1 tror jag iaf, så lyckas vi äntligen dra oss ut mot Harrys.

Sandra mådde inte så bra stackarn, men jag hade de skoj iaf!

Så den kvällen tackar jag så hemskt mkt för:)

 

Måste göras om! Gott ös^^

 

Bilderna kommer läggas upp inom kort!  

Av Johanna Rudolfsson - 27 augusti 2010 10:35

Äntligen fredag.. Äter frulle nu, sen blir de att sminka te sej för å senare åka iväg te jobbet.

Efter jobbet blir de att gå hem te Anna för lite fest, sen antagligen ut å svira nån stans:)

 

Har kameran med mej, så ska försöka ta lite fina bilder ikväll:P

Men de brukar jag ju säga så vi får se hur de går me de:)



Av Johanna Rudolfsson - 26 augusti 2010 20:51

Förlåt förlåt för dålig uppdatering idag.. Men har gått på stan å letat efter present te en person jag inte känner på nått djupare plan.. Men köpte nått smycke sådär, så hoppas de duger åt henne^^

Annars tar jag att haha:)

 

Sen köpte jag hårfärg å lipgloss som ska förstora läpparna.. Ni vet; lip plumper lr va fanken de heter?! Nån som vet om de funkar?

 

Imån väntar jobb och fest, can't wait!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards