JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 23 december 2009 23:03

Jaha boys and girls, om ca en timmer är de julafton.. Helt sjukt! Tiden går typ asfort, å jag vet knappt om de är bra lr dåligt=P

Blir iaf te att fira hemma hos mamma och pappa, fast utan pappa eftersom han ska jobba:S

Man kan ju hoppas att julafton går undan, så juldan kan komma, å fest;)

Jag längtar te nästa år.. En ny start!

 

Jao, har egentligen inte så mkt å skriva.. så, ha de fint:)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 23 december 2009 20:27

Idag är ingen bra dag.. Kommer kanske uppdatera lite senare.. men tyar inte nu:(

Av Johanna Rudolfsson - 23 december 2009 12:30

Hey everybody! Sovit gott..? I have, vaknade för nårra timmar sen, så tro inte jag är så lat så jag steg upp nyss;)

 

Tänkte visa vilka skor jag fick igår, och även en eller två på lilla moi^^

Tydligen så är de slaskit ute, så mn kan ju hoppas att snön försvinner snart.. Dock så måste kjag säg, har de legat såhär länge så kan de ju likaväl ligga imån me.. ! Skitsamma, bilder va de=P

  

Skorna(A)

 

  

  


Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards