JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 18 december 2009 23:31

Hehe, fick en gruppinbjudan på facebook.. Måste bara visa.. va liiite rolig tycker jag, men för er som undrar så gick jag inte me i gruppen;) Tycker samtidigt de va lite taskigt faktiskt!



  

Av Johanna Rudolfsson - 18 december 2009 22:32

Blev allt lite jägermeister, vodka & öl på kalaset!:) De är rätta takter;)

Men blev ju inte full precis, lika bra de.. Passar sej inte på kalas kanske?!

Va rätt okej, brukar faktiskt va de sålänge vi är hos mamma & pappa.. Men för de mesta suger kalas.. Men som sagt så duger de där, får då kan man åka när man vill och har nära hem^^ Hehe..

 

Lääääängtar te imån! Tror de kommer bli skoj:D

Blir (som jag säkert sagt innan) fest! Förfest sen utgång, Johanna likes!<3

Min kära lilla Emma ska oxå me, lovely;)

Kommer börja dagen imån me fika hos mamma och pappa, sen hem.. Sen senare under dagen kommer Emma, vi sminkar oss och byter om osv.. Dricker lite bla bla bla.. Sen bär de av mot stan! Yeey;)

Haha tycker nästan de roligaste är att fixa sej innan festen:P Bara spela massa bra musik och flumma omkring medans man gör sej snygg^^

 

Vi hörs senare eller imån kära ni:)

 

Puss



Av Johanna Rudolfsson - 18 december 2009 15:33

Nu håller jag på å fixar mej, dax för kalas om 1 och en halv timme.. Pappa fyllde år igår nämligen:) Grattis till honom!;)

Får väl se ifall de blir alkohol och grejer, lr om de blir ett "vanligt" kalas:P

Ni kanske kan gissa va jag hoppas på? hehe..

 

Kanske lägger in en bild på hur jag ser ut ikväll, men isåf blir de när jag är helt klar!

Men såhär ska jag ha håret iaf:

  

Ful bild jag vet, inte nytagen.. Och jag tycker inte att jag passar i uppsatt hår, men kanske jag ska vänja mej vid de? Är snyggt på andra iaf^^

 

Vi hörs säkert sen:)

 

Fest ikväll för er lr, btw?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 18 december 2009 13:31

Vill inte va nån sladdertacka, men måste bara säga att Beccablond

( http://beccablond.blogg.se/ ) är FAKE!!

Hon tar bilder från en tjej som heter Ruby Grace, som

förövrigt inte bor i Sverige:)

Sök på Ruby Grace på google, så kommer ni in på hennes olika sidor där hon har massa bilder osv!

 

Beccablond, skrev i ett inlägg att någon snodde hennes bilder och att vi inte skulle tro på henne, MEN hon gör ju samma sak! Lotsas va nån hon inte är dvs!

Komenterade de inlägget hon skrivit om Isabella som snor "hennes" bilder, och skrev att hon gjorde precis samma sak, men den godkände hon nog aldrig, har iaf inte sett komentaren på hennes blogg;)

Vrf?!^^

 

Ni får naturligtvis fortsätta läsa hennes blogg om ni vill, jag gör de!

Men bara så ni vet Beccablond tar bilder från Ruby Grace!

Tack för mej;)

Av Johanna Rudolfsson - 18 december 2009 13:17

 

 Hårinpackning från Depend, som ska funka ungefär som silvershampoo:) Återkommer när jag har bestämt mej va jag tycker;)     

  

Nån ansiktskräm jag fick ett gratisprov på på Lindex.. Kan användas under smink eller bara som de är. Vet inte ifall de funkar ännu, men gott luktar de iaf:)

  

Parfym från Bruno Banani.. Har inte öppnat och luktat ännu.. Men har hört att den ska lukta GOTT:)  (Gratisprov på Lindex)

  

Parfym från Christina Aguilera! Luktar gott;)  (Gratisprov på Lindex)

  

Shampoo & balsam från Syoss.. Testat de förr, men minns inte ifall de va bra eller ej, hehe:P   (gratisprov på Lindex)


  

Foundation.. Funkar fint tycker jag! =D


Som ni ser lönar de sej att gå och handla vissa dagar.. Gratis är alltid gott, även om de bara är småsaker!;)

Av Johanna Rudolfsson - 18 december 2009 12:35

Komentar:

"Hehe, de e bara vanan som sitter i stumpan. En brud på mitt jobb hade samma problem men lyckades komma ifrån. Åh ja hajjar inte riktigt detta me smink. Ni brudar e ju vackrast som ni e :) "

  

Well, tack så mkt för den snälla komentaren,:) och jag förstår att de kan va svårt att förstå för vissa.. Men jag är beroende av smink! Har sminkat mej i 8 år nu ungefär, så mjaa, är lika beroende av smink som jag är av kaffe=P

 

Hi my name is Johanna and I'm a sminkoholic!;)

 

Men visst ser man lite skillnad iaf..?

    

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards