JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 8 december 2009 23:29

Tänkte på de.. Skrev me en kille för en stund sen, och han frågade om jag fortfarande va singel.. "Japp, lever livet!" Skriver jag.. Jag trivs visseligen som singel, men lever man livet som singel eller lever man de riktiga livet i ett förhållande? Lr kan man göra båda?:)

Meningen me livet säger vissa vara att föröka oss, och få människan att leva vidare.. Och sex utanför äktenskapet är ju en synd, så alltså ska man va gift för att leva livet, eller åtmindstone leva livet som Gud vill..?

 

Haha bara en tanke jag fick, egentligen helt meningslös men;)

Kul när man kommer in på sånna disskusioner! Tycker jag=P

 

I vilket fall som helst så är jag en syndare, de är väl nästan alla idag;)

 

Men blir livet mer värt att leva om man hittar "den rätta" eller ska man passa på att roa sej sålänge man kan? Livet kan bli kortOo

Ska nog sluta tänka så mkt, de gör mej förvirrad;)

 

Va har ni gjort hela dan?:)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 8 december 2009 17:34

.. har jag idag.. Tur hela jag är fantastisk iaf:) HAHA!

Va precis ute å gick.. skönt..! Men va som händer nu är en bra fråga.. Tycker nån kan va snäll och underhålla mej;P

Och julklapparna håller jag på att få panik över..! Va ska man köpa te alla?!Oo

Nårra förslag?? Snälla?:P

 

Nej, nu blir de lite musik å nårra koppar kaffe:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 8 december 2009 12:35

Vad har ni för er..?

Själv kollade jag lite tv nyss, ska nog ut å gå en sväng nu:) Måste ju se till så man inte blir tjock:) Hihi..

Senare idag vet jag inte redit vad som händer.. sånt man märker ju:)

 

 

Inatt va de nån jävla idiot som ringde mej typ 02.15 Vem gör sånt?! Okej om de hade vatt helg och jag hade vatt ute så att folk visste att jag va vaken.. Men en månda? Tycker inte de passar sej, även att jag inte har nått jobb att stiga upp te!

Sen sa han att han hette Pontan lr nåttXD Känner inte ens nån som kallas för de! Och eftersom de va dolt nummer som ringde så antar jag att de va nån som jävlades me mej bara.. Och visst, jag kan stänga av ljudet, men de borde inte behövas eftersom man inte ringer folk så sent, om de inte är riktigt viktigt! Så de så:)

 

Ne, nu blir de te att dra på sej jackan och sen ut på promenad:)

 

Hörs senare:)

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards