JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 9 december 2009 14:04

Denna vill jag såååå gärna ha! Så snygg & sexig:)

Säg te om vi vill köpa den te mej;) Haha!

  


Va tycker ni..?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 9 december 2009 11:53

Har inte sovit ända tills nu, om ni trodde de.. Men till 10.20, SKÖNT!:)

Sen ringde pappa, så jag åkte dit och fick nybakta lussekatter å kaffe;D Pappor är minsann bra å ha(Y)

 

Satt nyss och skulle söka ett jobb via manpower, fattar dock ingenting! Ska be pappa hjälpa mej, tur man har honom! Jag är ju pappas flicka, och hur ska de gå när jag inte har han längre..?! Hemsk tanke!

 

Btw, idag flyttar morfar från huset till östralycke.. Undrar hur de kommer gå..! Tycker iaf synd om mamma som ska behöva ta honom dit, han har ju så lätt för att bli arg nu när han är sjuk.

Men man kan ju hoppas att han nånstans fattar att de är för hans och mormors eget bästa!

Jaja, de är inte lätt och bli gammal=P

 

Nu ska jag ut å ta en promenad, nice;D

 

Ska ni göra idag?

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards