JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 3 december 2009 20:19

Hemma från växjö, helskinnad och allt:)

Dricker lite kaffe nu och kollar på mammas pojkar, köpte inte sådär jättemkt, men är man arbetslös så är man, tycker inte jag hittade nått speciellt heller, lr jo, de jag köpte såklart:P

 

Lägger in bild snart:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 3 december 2009 10:01

Nu sitter jag här och har precis sminkat mej, så man känner sej som en människa igen;) Ska strax åka till växjö me Emma, och shoppa (Y)

Julklappar står högst på inköpslistan, men man hittar säkert en del tesej själv oxå.

Sen får vi väl se om vi hälsar på Jennie eller inte.. Ska iaf träffa Adrian när vi ändå är där:D

 

Hörs ikväll, måste fixa mej färdigt!

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards