JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 15 december 2009 12:06

Nu märks de verkligen att de är vinter! Kallt som fan ute ju.. Va ute och gick nyss i hopp om att huvudvärken skulle släppa, men lite sitter kvar:(

 

Nu är frågan om man ska ta en heldag utan smink?! Ser för bedrövlig ut utan smink, men de är nog nyttigt för min hud! Hoppas dom inte kommer och ska byta lås isåf bara, för tänk om de är nån snäcka som kommer, då får man ju skämmas!

 

Idag vet jag inte allt för mkt va som händer, ska hem te mamma & pappa klockan 14 och laga mat tills pappa kommer hem. Duktiga lilla Johanna:)

 

Va ska ni göra en tisdag som denna?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 15 december 2009 00:33

..är jag minsann fortfarande.. Får se hur länge jag blir uppe, men är ju ledig imån så:) Sova lääääänge, sen vakna å ligga å dra sej i sängen en bra stund innan man sätter på kaffet.. Vissa fördelar finns de visst me å va arbetslös, men man har faktiskt jävligt tråkit! Bättre å stiga upp tidigt, åka iväg, jobba å komma hem och veta att man tjänat pengar:D

 

Skitsamma:)

 

Kolla lite tv och ta ett glas vin nu! Alkoholist, javisst!

(hade smakat bättre me öl, men man tar väl de man har?!:P)

 

Puss

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards