JohannaRudolfsson

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 29 december 2009 20:46

Om 15 minuter börjar "When a man loves a woman" på kanal 5.. Tänkte jag skulle se den, den lät bra:) Tar mej ett glas vin me!

Synd bara att man måste va ensam, meeen så är de väl när man är en dålig människa, right!? Drf ska de bli ändring.. Hoppas jag!

Karma is a bitch!

 

  

OMG

Av Johanna Rudolfsson - 29 december 2009 19:36

Va är detta för dag..?! Alla verkar ha gått emot mej totalt!

Gaaah, blir arg bara jag tänker på att!

Sov en stund innan, skönt, men är skitsur nu bara för att jag är näst intill nyvaken:P

 

Lite chips och så sen tror jag de får bli.. Visst jag är onyttig, men de är  kallt ute. God bless summer!

 

Händer för er ikväll?

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 29 december 2009 14:05

Asså.. Mmm, jag säger då de.. Tur man inte är som vissa andra:D

Bara för att jag inte tycker de är kul å sitta ve msn å läsa om att en kille är kåt varenda jävla kväll så är jag tråkig?! HAHA, snälla!

Jaja, man slutar aldrig förvånas(Y)

 

Mat snart? Man kan ju hoppas!


Av Johanna Rudolfsson - 29 december 2009 11:39

Vatt och fikat hos mamma i vanlig ordning.. Kunde somna igår, efter många om och men, jag är väldigt lättskrämd, så de va svårt efter drömmen^^ Förhoppningsvis kommer jag inte va såhär feg när jag blir äldre, haha!

 

Idag tänkte jag fortsätta städa, ska även söka ett jobb jag nyss hittade på AMS:) Som servitris, även att jag bara hållt på me de i skolan så sa hon på ams att jag skulle testa ändå, man vet ju aldrig, right?!:)

 

Ska på me ansiktet nu så jag känner mej som en människa(Y)

 

Va ska ni göra idag?:)

 

Puss & kram

Av Johanna Rudolfsson - 28 december 2009 20:37

If you don't fit in, just know your differences are beautiful to see. Well, they're beautiful to me!

 

  

I love my pink öronmuffar^^

 

Va ska ni göra ikväll btw?

Jag ska titta på film strax;)

 

Puss<3

Av Johanna Rudolfsson - 28 december 2009 19:59

Asså ibland har jag verkligen läskiga drömmar! Berättade jag om när jag drömde att jag va förföljd?

 

Iaf, drömde att en man satt i en bil och filmade mej, så jag blev rädd och körde hem.. Hemma sätter jag mej vid datorn, sen knackar de på balkongrutan, där står han igen, ler, han filmar. Jag försöker förtvivlat ringa Jennie, men de går inte fram..

 

Inatt drömde jag igen..

Jag låg hemma i sängen, hörde nått konstigt läte.. Gick upp och försökte tända taklampan, men gick inte.. Försökte tända lampan i hallen, gick såklart inte.. Så jag gick och la mej igen, och då sliter nån upp yttedörren, som är låst, och springer fram te mej i sängen å rycker upp mej, och skriker: "Du måste lyssna på mej, de är väldigt viktigt! Du kommer dö!"

 

Asså visst, de är drömmar.. Men de känns lite läskit faktiskt! Hatar sånt, och folk kan faktiskt ta sej upp på våra balkonger eftersom vi bor på nedersta våningen och de har hänt! Dock bara av folk vi känner, men fy fan asså.. Vill flytta XD

Av Johanna Rudolfsson - 28 december 2009 16:34

Såhär såg de ut när jag satt i luggen jag köpte idag.. Va tycks?

Jag tycker ju de ser helt ok ut för å va fake!

  

Haha, en något ful bild, men man måste bjuda på sej själv;)

Av Johanna Rudolfsson - 28 december 2009 15:12

Fanns verkligen INGENTING i Karlskrona! Allt va utplockat.. Åååh gaaahXD

Fick min lugg iaf, så ska visa den sen;)

 

Men nu ska jag testa å sminka mej lite grann.. Hehe, men måste lägga in en bild på min otroligt söta brorsdotter;)

  

Stolt faster, å snart kommer de en te.. Wiie^^

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards