JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2011 21:03

 


Dags för dejt! Har träffat honom ett par gånger förr, men nu är det dax igen!

Uppdaterar er imorgon;)

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2011 16:22

Lämnat av Emma vid tåget, var en stund sen, men ändå.

Haft en jättetrevlig dag med min bästa vän  

Vi får se till att träffas oftare!


Blev inte så värst mycket shopping för min del, har ofta svårt att hitta saker jag verkligen gillar. Och ännu värre nu när jag inte vet när jag ska operera mig. Dumt att köpa massa kläder som passar nu, som kanske inte alls passar om ett par månader..?


Hörs snart!

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2011 10:06

Ska strax bege mig in till stan för att möta upp min vän Emma. Har inte träffat henne på jättelänge faktiskt. Ska bli roligt, massor med skitsnack om killar och sådär ni vet  


Men först, en dagens look. Inga bra bilder, men har inte riktigt tid att anstränga mig idag! Haha


   

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2011 09:35

Hej! Håller på att fixa mig nu! Mycket hår, hhaha!


Vi hörs innan jag drar iväg  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards