JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 8 februari 2011 16:08

Gick fort hos Göran-Min tandläkare  Eller ja, en av mina 3, haha!

Tog ett par bilder på gluggarna där skruvarna ska sitta, kollade min söndriga tand, fick recept för penicillinen jag ska ta och lite tandkräm och munskölj jag ska använda före och efter operationen.


Ser fram emot operationen, men minns hur ont jag hade sist, och hur svullen jag blev efter och det ger mig inte någon lust till att börja jobba förrän det lagt sig, haha. För man ser rolig ut  


 

Bild från efter operationen förra gången. Ett år sen nu typ?

SVULLEN!

Av Johanna Rudolfsson - 8 februari 2011 14:38

Hemma en snabbis innan jag ska till tandläkaren.


Passar på att ladda upp en bild på hur jag ser ut idag^^

Ansiktet ser lite tjockt ut, men w/e!


Inget märkvärdigt, ska ju bara till tandläkaren    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards