JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 9 februari 2011 23:52

Jobbat ikväll, som ni säkerligen vet!

Blev Conrad istället för Aston, men har haft jättetrevligt, haha  


Tar mig en grogg nu faktiskt, är ju trots allt lill-lördag idag, så då får man det!


Men blir ingen utgång idag, det orkar jag inte riktigt när jag jbbat och ska jobba imorgon.. Får ta det i helgen istället, så hoppas någon är på!?


Brukar ni festa när det är lill-lördag?


 


Av Johanna Rudolfsson - 9 februari 2011 13:00

Före-bild.

Får se om det ser annorlunda ut till sommaren!

Hoppas, hoppas, hoppas!


 

Av Johanna Rudolfsson - 9 februari 2011 11:06

God morgon älskade människor  

Tittar ut genom fönstret och blir glad, solen lyser, det är så härligt!


Idag är första dagen på resten av mitt liv, så kanske dags att ta tag i det..?


Så får det bli! LOVAR!


Btw, berättar mer om gårdagen senare, hade ju en träff, typ, haha  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards