JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 6 februari 2011 11:23

Hej!

Trött som ett as är jag idag. Vaknade typ klockan 11..

Blir till att fixa sig nu, dricka kaffet, byta om och köra till jobbet.

Får börja tidigare idag.. Kommer bli en låååång kväll, haha. Jobbar från, aa när jag nu börjar idag till 23, sen stiga upp och börja 5:45 imorgon. Kommer va död! Och världens otrevligaste receptionist, haha  


Bara så ni vet så kommer jag snart försvinna, och då hörs vi inte förrän imorgon efter 15, okej?


Ha en underbar dag och morgondag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards