JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 7 februari 2011 21:43

Dags för sängen nu fan.. Myste ner mig i soffan och vipps så blev jag jätttrött!


Eller, ska inte lägga mig precis NU, men alldeles strax i alla fall. Ska förbereda några koppar kaffe till innan jobbet imorgon.

Öppnar 5:45, sen får jag väl försöka smita klockan 2, så jag hinner hem, ställa bilen, borsta tänderna och gå bort till tandläkaren för undersökning.


Får se hur lång tid det tar, har varit med om allt från 2 minuter till 2 timmar, så man vet aldrig!  


Gonatt i alla fall!


Puss  


 

Av Johanna Rudolfsson - 7 februari 2011 19:50

Jag som var sååå duktig och åt bra mat, lite var tredje timme, fina middagar. Nu är jag tillbaka på ruta ett. Äter nada.. Kan gå en hel dag och komma på mig själv att inte ha ätit något förrutom frukost på jobbet typ. INTE bra!


Måste ta tag i mig själv! Imorgon tänkte jag först och främst skaffa ett "prova på-kort" på gymmet, så jag verkligen inte kan backa ur.

Sen ska jag handla mat, fylla upp frysen med bra mat, kylskåpet med för den delen.  


Sen behöver jag också handla lite träningskläder, äger ju inget sådant alls eftersom jag som sagt aldrig satt min fot på ett gym förut. Eller jo-på gympan i skolan, men då gick man lite på löpbandet, sen satte man sig bara, haha  Otroligt lat måste jag meddela att jag är! USCH!


Nu får jag ta tag i mig själv! Före-bilder kommer inom kort!

Och i sommar blir det efter-bilder också  

Av Johanna Rudolfsson - 7 februari 2011 16:32

Då börjar vi om.. Datorn hängde sig, så fick trycka av skiten..


Hemma från jobbet i alla fall, och har varit ett tag nu. Funderar på en kopp kaffe nu, så jag håller mig pigg till ikväll, och kan somna tidigt.

Blev inte många timmars sömn inatt. Kunde ju för fanken inte somna..  


Uppdaterar mer strax, måste sätta igång en balja kaffe nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards