JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2011 19:53

Finns väl roligare sysselsättningar en fredagskväll kanske, men behöver städa av lite innan Emma kommer imorgon! Och hon tittar in rätt tidigt, så vill inte behöva gå upp i gryningen för att städa  

Plus att det är lite vardagsmotion! Alltid bra^^


 


Annars blir det nog en hemmakväll ikväll, tråkigt, fast ändå skönt.

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2011 14:48

Ska fixa en ny kategori! Med alla mina dejting-tips och mina träffar osv.

Härligt va?


Jag må vara dålig på det mesta, men dejta kan jag faktiskt  


 

Stay tuned!

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2011 12:02

Nu blir det en promenad för min del. Behöver motionera lite. Fettet ska BORT!


 

(Bild lånad från google)


Om jag intalar mig själv att jag är fet, så ska jag nog få mer motivation till att ta tag i mig själv!

Vill inte bli stor, vill bli mindre! NU!

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2011 09:50

Morrn, kära ni!

Hoppas ni sovit gott? Jag vet att jag har det i alla fall, hehe  


Idag blir det nog ingen jättehektisk dag, som tur är. Men lite planer har man ju alltid!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards