JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Johanna Rudolfsson - 5 februari 2011 12:00

Det finns ju en hel del plastikkliniker i Sverige. Så vilken ska man välja?


Plastikkirurgiska institutet i Malmö, som tar 38000 inklusive försäkring mot kapselbildning.


Citadellkliniken i Malmö & Landskrona, som tar 42 000 inklusive försäkring mot Kapsellbildning.


Och så kliniken i Karlshamn, som jag tyvärr inte hittat någon hemsida till. Men enligt uppgifter tar 35000, tyvärr så vet jag inte om kapsellförsäkringen ingår där.

 


Plastikkirurgiska institutet i Malmö har jag hört har en av Sveriges bästa Kirurger, Jan Wieslander. Men har även hört att Martin Sigmund Reychman i Karlshamn är bra, och även att Peter Cosmo på Citadellkliniken är otroligt duktig han också.


Som ni märker så är det ett svårt val.

Karlshamn hade vatt en fördel då jag faktiskt har familjen där, och det är nära när det är tid för återbesök.

Men jag behöver veta om de har kapsellförsäkring där först. Lägger mig inte på operationsbordet utan att veta det.


    


Är det någon som har opererat sig som kan tipsa lite? Skulle uppskatta det till max i sånna fall  


Har nog i alla fall kommit så långt så jag vet att jag vill ha geléhallon.

Tror jag vill ha hög profil också. Eller vad det hette, hah  

Av Johanna Rudolfsson - 5 februari 2011 11:21

Nu va de lördag igen. Känns som att veckan gått otroligt snabbt, tycker inte ni också det?


Idag blir det jobb för mig, 14-22 på Conrad. Känner mig rätt fit for fight även att förkylningen vägrar släppa!


Nu ska jag nog sätta på lite kaffe till, så jag hinner ladda upp ordentligt så jag klarar av dagen  


 


Vad ska ni göra idag? Festa?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards