JohannaRudolfsson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna Rudolfsson - 28 oktober 2009 14:09

Har vatt väldigt duktig idag, vaknade halv 10, matade katten, rengjorde kattlådan (usch!!), handlade, diskade, städade, å nu, KLAR!

Ska strax hoppa in i duschen, sen blir de till att sminka sej & sånt skit:)

 

Emma kommer senare idag, sen ska vi av å bada ikväll:D Skönt!

 

KramFlört

Av Johanna Rudolfsson - 27 oktober 2009 23:37

Sådär, nu har man kommit hem, ätit å just nu tar jag en öl. Gott gott^^

Gått jättebra på jobbet idag, men trött är jag!

Fått in lönen nu me, yeey;D

 

Imorgon ska jag:

*Städa

*Diska

*Sortera mina j*vla papper

*Träffa Emma

*Hämta håret

*Sola (kanske)

 

Good day:D

 

Puss & kram


Av Johanna Rudolfsson - 27 oktober 2009 12:18

Yeeey, nu har håret som jag & Emma beställt kommit, hinner dock inte hämta ut de idag..

Ska ju snart jobba, får hämta de imorgon:) Hoppas, hoppas, hoppas de ser bra ut!!!!;P

 

Vi får se om jag skriver nått mer ikväll, men ha en bra dag tills dess i alla fall:D

 

Puss & kram

Av Johanna Rudolfsson - 27 oktober 2009 09:46

Vaknade för nårra minuter sen, är trött som jag vet inte vad"/

Måste sluta va uppe så länge på nätterna, de är inte bra för mej=P

 

Snart dax för kaffe hos mamma & pappa, gott, va skulle man göra utan dom?^^

Jobb idag me, 14-22 i karlskrona. Tar bilen idag så jag kommer hem ikväll, annars brukar jag få sova där men känner att eftersom jag inte jobbar imorgon så vill jag hem!

 

Ne, bloggar kanske mer sen, måste dra!

 

Kram



Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 23:41

           


Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 20:50

   Asså jag mår toppen, vet inte varför? Men de är iaf toppen;D Haha.

Nyss ätit lite varma mackor och snart är det dax för kaffe(Y)

Hatt besök hela kvällen, eller har hatt besök flera dagar i rad nu, av en & samma person, hör och häpna, det är en kille  tihi;P

Nej, vi är inte tillsammans, ifall någon undrar (??)

Kollade mitt konto idag, har inte fått in lönen ännu?!! Säg inte att hon gör fel denna gången me, då stryper jag henne:S

Ska iaf jobba i morgon, så då får vi väl se va hon säger, hon är inte toppen på att sätta in lönen samma datum varje månad, utan den kan komma lite när som, suprise!

Måste iaf få in lite pengar nu, jag vill ha!!

Ska som sagt jobba i morgon, på hotellet i Karlskrona, så man har nog tid med lite shopping innan man börjar.

 

Ska köpa:


* Kajal

* Puder

* Klänning?

* Smycken?


Vi får se helt enkelt;D

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 17:31

    

  

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 15:08

Fruktansvärt trött är jag nu alltså"/

Ont i huvudet också, åska i luften??

Är trött, vill krypa ner i sängen & kolla tv, men finns inget bra att glo på:(

Vrf blir man tröttast när man verkligen inte har något alls att göra? Bra fråga, bra fråga, men inga svar.

 

Bye iaf, hoppas ni har en bra dag!?:)

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards