JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Johanna Rudolfsson - 25 oktober 2009 22:26

 

 Så, nyss hemkommen från Emmas, trevligt å sitta å snacka massa skit, de är ju de vi är bäst på;) Riktiga skvallerkärringar vi^^ Mohaha!

 

Åh, i veckan kommer nog mitt och Emmas löshår, gott! Hoppas bara de blir snyggt. Har för visso både långt och tjockt hår, men de kommer iaf bli ännu tjockare och länge, me like;P

 

Lite foto ska man väl me se te å få tagna, måste bara kontakta fotografen också så ska de nog bli av:)

Sjukt kul asså^^

 

Ne nu tackar jag för mej, hörs i morgon:) 

Av Johanna Rudolfsson - 25 oktober 2009 15:16

Ett sånt j*vla råkit väder vi har helt enkelt.. Har nyss kommit ur duschen, å´har smörjat in mej med brun utan sol, de är ju så man får göra den här tiden på året för å se lite sommarfräch ut! Solariet funkar oxå, men har int5e råd¨å ligga där varje dag.

 

Nahe, om man skulle ut och köra en sväng, men var?! Ah, va tråkit jag har.. Önskar de kunde va lörda hela veckan fan!;D

 

Myspys i soffan ikväll kanske..? Om jag lyckas locka hit någon vill säga^^



Av Johanna Rudolfsson - 25 oktober 2009 11:42

Söndag, å jag mår väl såddär måste jag erkänna=P Men faktiskt så mår jag bättre än jag trott (Y)

Gårdagen va trevlig, ville dock gått ut å dansat, men då hade jag ju inte hatt nån skjuts hem sen så:(

Åkte hem och upptäckte att kattj*vlen hade pissat ner min säng, så fick inte systers säng;)

 

Blev inget bråk alls igår, oväntat, men skönt! Försökte ignorera honom så gott jag kunde, för i mina ögon är han inte värd mycket längre!

 

Jaja, snart får man kaffegäster:D Sen får vi väl se va dagen har att erbjuda.

 

Hörs senare!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards