JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Johanna Rudolfsson - 29 oktober 2009 17:27

   Har vatt ute och fotograferat mej nu. Känns bra, men de va lite stelt, eftersom jag inte riktigt känner han som tog bilderna. Vi skulle fota mer någon annan gång bestämmde vi, så de ska vi;) Han kommer skicka bilder till mej, sen, så då kan ni få se några av dom:)

Va händer för er ikväll? En annan ska ju kolla film antagligen^^

 

Kramar

(Det är inte fotografen som har tatt dom 2 bilderna!)

Av Johanna Rudolfsson - 29 oktober 2009 14:23

Goddag!

Nu är man färdigfixad, och om 1,5 h är de dags för fotograferingen. Ska antagligen bara ta ansiktsbilder eftersom de är första gången jag ska stå framför en kamera som kontroleras av en duktig fotograf..(sorry Jennie, men du fattar va jag menar)

Kommer va asjobbigt å stå framför kameran å posa:P Men de ska väl gå bra antar jag! Emma ska va me å "stötta" mej, känns bäst sådär första gången, tycker jag.


Gaah, lite nervös.. Men Gud va kul de kommer va! Tror jag? ;D


Hörs när fotona är tagna;)

Wish me luck!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards