JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Johanna Rudolfsson - 22 oktober 2009 23:21

Nu har jag sökt, så nu är de bara att väääääänta"/ Drygt som fan faktiskt!

Fast jag har inga förväntningar på att klara de, så skitsamma lixom!

Men jag borde komma me, tycker jag iaf!haha:)

 

Hatt besök sen halv 5-5 idag eller nått, trevligt, trevligt;D

Tack för de hörru!

 

Nae, scrubs nu kanske?


Av Johanna Rudolfsson - 22 oktober 2009 17:09

   Nu sitter jag framför datorn igen, ska få besök av en vän snart. Kolla lite film och så:)

Wiiie, jag ska söka till *******! Kan inte fatta hur juag vågar=P Kommer antagligen få avslag (lr va de heter) men testar man inte så vet man ju inte om man kan lyckas, eller hur? ;D

 

Hejja på att jag kommer me nu hörrni!^^  


Av Johanna Rudolfsson - 22 oktober 2009 12:02

Sådär, nu va två tänder borta.. Totalt fyra utdragna i underkäken;D Nu ska de bara läka, sen ska jag genomgå min första operation, då dom ska sätta in skruvar:) *Längtar!*

 

Asså de är bra lustigt hur bra bedövning är, man känner verkligen ingenting! Dom sliter å drar, och man ser verkligen hur tandläkarn kämpar me att få ut tänderna, haha.

Man tycker ju att mjölktänder som man har hatt så jävla länge borde ramla ut av sej själva nästan, men inte då, dom sitter som berg! Men nu är dom ute iaf, och jag ser ut som jag vet inte vad!? Massa bommul i käften typ för å stoppa blödningarna;P

 

Nahe, kaffe nu gott folk:)


Av Johanna Rudolfsson - 22 oktober 2009 09:47

God morgon på er!

Idag fick man gå upp redan vid 9, snacka om jobbigt;) Ska iväg till tandläkarn sen för att dra ut två till av mina tänder, stackars lilla mej!^^ Fast de ska bli skönt, för då har jag dratt ut dom fyra jag skulle dra ut i underkäken, så sen ska de bara läka, sen kan jag börja me mina operationer, yeeey;D

 

Jag får berätta mer sen, ska fixa håret nu:)



Av Johanna Rudolfsson - 22 oktober 2009 00:13

Jaha, sommaren är slut och så är också sommarjobben.

Känns skönt, men ändå lite hemskt, jag menar va händer nu när pengarna tar slut?!

Tog ju studenten i somras, och nu sitter man här hemma UTAN jobb och ingen skola att luta sig tillbaka mot"/

Dock har jag ju alltid fritidsgården som jag jobbar på varje onsdag under perioderna som skolan håller igång, inte så mycket lön för mödan, men de är ju pengar.

Så idag har Johanna jobbat gott folk, tro de eller ej;)

 

Nae, tv nu:)

Ha en trevlig kväll där ute!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards