JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 23:41

           


Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 20:50

   Asså jag mår toppen, vet inte varför? Men de är iaf toppen;D Haha.

Nyss ätit lite varma mackor och snart är det dax för kaffe(Y)

Hatt besök hela kvällen, eller har hatt besök flera dagar i rad nu, av en & samma person, hör och häpna, det är en kille  tihi;P

Nej, vi är inte tillsammans, ifall någon undrar (??)

Kollade mitt konto idag, har inte fått in lönen ännu?!! Säg inte att hon gör fel denna gången me, då stryper jag henne:S

Ska iaf jobba i morgon, så då får vi väl se va hon säger, hon är inte toppen på att sätta in lönen samma datum varje månad, utan den kan komma lite när som, suprise!

Måste iaf få in lite pengar nu, jag vill ha!!

Ska som sagt jobba i morgon, på hotellet i Karlskrona, så man har nog tid med lite shopping innan man börjar.

 

Ska köpa:


* Kajal

* Puder

* Klänning?

* Smycken?


Vi får se helt enkelt;D

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 17:31

    

  

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 15:08

Fruktansvärt trött är jag nu alltså"/

Ont i huvudet också, åska i luften??

Är trött, vill krypa ner i sängen & kolla tv, men finns inget bra att glo på:(

Vrf blir man tröttast när man verkligen inte har något alls att göra? Bra fråga, bra fråga, men inga svar.

 

Bye iaf, hoppas ni har en bra dag!?:)

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 12:36

Har precis avslutat träningen.. Eller träning & träning, kalla de va man vill, jag gick inte till något gym & jag lämnade inte ens lähenheten, men lite work out fick jag iaf^^ Tänk va lätt de är att träna i sitt eget hem, man behöver inte lägga massa tid & pengar på att gå till ett gym, de räcker me sit-ups, armhävningar, å lite andra småövningar, kanske nårra promenader om dagen, sen är man färdig, de räcker iaf för mej! Dock så är jag smal i mej själv, även utan träning, men de är väl alltid nyttigt att ta hand om sej själv med hjälp av träning & motion ibland?:)


Bjuder även på nårra bilder idag faktiskt, måste bli bättre på att lägg upp foton, mkt roligare att titta på bilder än att läsa ju, eller är jag bara en dum blondin som tycker de?;P

  

Av Johanna Rudolfsson - 26 oktober 2009 09:44

Guuuuuud, va trött jag är idag, känner mej helt borta Oo

Jaja, usch, idag hoppas jag håret kommer, de borde de göra tycker jag!? Fast de är ju inte jag som bestämmer;D

Idag får man väl kanske ta å städa lite, som jag säger typ jämt? Men, jag måste!

Fast inte ännu, måste vakna te lite, sen kolla tv och sen kan jag städa (om jag hinner?!)

Måste träna idag me, vill inte, men behöver.. Gaaah, vrf finns de så många måsten för, önskar jag va hund;D Haha.

 

Kaffe nu hos pappa<3



Kanska man ska köpa sej en såndär uniform, så blir de roligare att städa?;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards